System Symfonia to funkcjonalne i elastyczne programy, które usprawnią działanie Twojej firmy w kluczowych dla jej rozwoju obszarach: zautomatyzują zachodzące w firmie procesy, dostarczą niezbędnych informacji biznesowych i ułatwią zarządzanie.


Symfonia to pakiet zintegrowanych programów wspomagających zarządzanie w małych i średnich firmach. Wspiera zarządzanie firmy, ułatwiając zarówno codzienną jej działalność w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwiając uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych w przedsiębiorstwie.

Moduły systemu Symfonia:

Symfonia Finanse i Księgowość

Program realizuje wszystkie zasadnicze operacje księgowe – od budowania planu kont i łatwego księgowania dokumentów poprzez automatyczny bilans zamknięcia, pełne rozrachunki i rozliczenia, aż do gotowych lub zdefiniowanych przez Użytkownika zestawień i sprawozdań. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl.

Symfonia Mała Księgowość

Program przeznaczony jest dla firm prowadzących uproszczoną księgowość. Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z ZUS. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl.

Symfonia Środki Trwałe

Program ułatwia ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzi ewidencję miejsc użytkowania środków
i ich części składowych.

Symfonia Analizy Finansowe

Program wspomaga i przyspiesza pracę działów finansowo-ekonomicznych
w firmie. Umożliwia szybkie przygotowanie dowolnych analiz danych zaewidencjonowanych w programie Finanse i Księgowość. Wykorzystuje wzbogacony o dodatkowe funkcje arkusz kalkulacyjny MS Excel.

Symfonia Handel

Program wspomaga sprzedaż i gospodarkę magazynową (pełna ewidencja stanów magazynowych). Umożliwia wystawianie dokumentów: sprzedaży, zaliczek, magazynowych, zakupu i płatności. Obsługuje firmy wielooddziałowe. Współpracuje z drukarkami, kasami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl.

Symfonia Produkcja

Program wspomaga technologiczny proces wytworzenia produktów. Pozwala na zdefiniowanie i zaplanowanie poszczególnych etapów produkcji. Umożliwia efektywne zarządzanie procesem produkcji, gospodarowanie kosztami oraz ewidencjonowanie powstałych odpadów. Usprawnia pracę działów produkcji, handlowych i księgowych. Sprzyja optymalizacji produkcji i wpływa na znaczne obniżenie bieżących wydatków.

Symfonia Faktura

Program wspomaga obsługę sprzedaży w firmach usługowych i handlowych (nieprowadzących gospodarki magazynowej). Wystawia niezbędne dokumenty sprzedaży i zaliczek. Rozlicza transakcje gotówkowe i bezgotówkowe. Obsługuje drukarki fiskalne. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. Współpracuje z serwisem miedzyfirmami.pl.

Symfonia e-Dokumenty

Aplikacja do zarządzania i archiwizacji dokumentów elektronicznych, będących w obiegu przedsiębiorstwa m.in.: faktur elektronicznych, umów elektronicznych. Jest też centralnym miejscem, gdzie przechowywane są informacje o rachunkach bankowych, przelewach elektronicznych, operacjach na rachunku bankowym.

Program e-Dokumenty gwarantuje bezpieczny obrót fakturami elektronicznymi. Umożliwia ich wysyłanie oraz przechowywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Symfonia Kadry i Płace

Program wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników. Kompleksowo obsługuje wszystkie formy zatrudnienia w tym także umowy cywilno-prawne. Zgodny z obowiązującym prawem pracy. Automatyzuje obliczanie płac, planowanie i ewidencję czasu pracy oraz umożliwia prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej. Wspomaga rozliczenia z US i ZUS. Obsługuje elektroniczne polecenia przelewów wynagrodzeń oraz płatności zaliczek na podatek dochodowy, ZUS. Współpracuje z aplikacją Płatnik oraz systemem SODiR.Łatwe dostosowanie programu do potrzeb firmy.

Symfonia Płace

Program wspomaga zarządzanie płacami w firmie. Uwzględnia różne sposoby wynagradzania. Przyspiesza comiesięczne i roczne rozliczenia - generuje listy płac, potrzebne zestawienia, druki i raporty, drukuje przelewy. Zapewnia tajność płac. Wspomaga rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym.

e-Deklaracje to bezpieczne i proste w obsłudze narzędzie do elektronicznego wysyłania deklaracji podatkowych PIT i VAT bezpośrednio z systemów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych do platformy Ministerstwa Finansów. Proces składania deklaracji przebiega w pełni automatycznie, a Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) jest przesyłane zaraz po wysłaniu dokumentów. Elektroniczne archiwum umożliwia proste i szybkie wyszukanie odpowiedniej deklaracji. Aplikacja e-Deklaracje przynosi ponadto wymierne oszczędności finansowe poprzez wyeliminowanie konieczności drukowania dokumentów dla urzędów, zakupu kopert i znaczków oraz dokonywania opłat za przesłanie deklaracji drogą tradycyjną.